Demokrasiyi Öğrenmek!

Demokrasiyi Öğrenmek!

Demokrasi; yüzyıllardır geçmeye çalıştığımız ama bir türlü geçemediğimiz bir sistem. Çünkü bu ülkedeki egemen güçler Demokrasiyi hiçbir zaman istememiştir. Bu nedenle Demokrasi bize daima tehlike ve kötü olarak tanıtılmıştır.

12 Kasım 2015 - 12:22

Korkularımızı kullanarak, bizi demokrasinin kötü olduğuna inandırdılar. Çünkü Demokrasi insanların özgürlüğü idi. Dindarları; özgürlük gelince Din elden gidecek, milliyetçileri; diğer ırklar ülkemizi bölecek, Kemalistleri; bu sistem çökecek yerine şeriat gelecek diye korkuttular. Ülkedeki tüm gruplar, bu tehlikeleri görerek Demokrasinin tehlikeli olduğuna kanaat ettiler. Ülkenin dinsizleşmesi, parçalanması ve şeriatçıların eline geçmesi tehlikesini göze alamazlardı.

RAMAZAN YUMŞAK'IN KÖŞE YAZISI İÇİN TIKLAYIN

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x